cansucaz 40 kontrolünde doktor mamasız deneyelim 1 hafta dedi, 1 haftanın sonunda aldığı kilo gayet yeterliydi bıraktım. 1.5 aylık falandı yani. Sütü artırdı mı bilmiyorum bestlak damla falan da kullandım ama şimdi düşününce o dönem konakları çıkmaya başladı ebe sütün yağlı demek ki demişti, uykuları da daha iyiydi daha uzun uyuyordu sanki. Bi daha mı başlasam kendi kendime yükseldim 😅