rumeysanur0206 bazı D vitaminleri yapıyor, ben ilk başta Pedia-D kullandım o gaz yaptı mesela bizimkinde, bağırsaklarına etkisi oluyor. Bi değiştirin isterseniz ben Ocean’a geçtim.
Şırıngayla az bi şey sıkan da var ben pamukla bolca poposuna sürüp kulak çubuğuyla çok az sokuyorum uyarmak amaçlı. Doktor alışkanlık yapmaz demişti, şu an bebeklerde ıkınırken popoyu serbest bırakma yetisi yok, popoyu da sıkıyor yani ıkınırken, amaç onu gevşetmek