Oğlum 5.5 aylikbyaklasik 2 hafta önce çok huysuz diye doktora gittik doktor diş çıkarma dönemine girmiş dedi kaka sayısı arttı ve civiklaşmişti ama dünden beri 3 kere kaka yaptı ve sırf mukus çok moral8m bozuldu alerji olsa şimdiye kadar olmazmiydi diş döneminde böyle olan varmi lütfen birsey yazın kontrole 15 gün var ozamana kadar dayanamiyorum