organikirmik Selamlar herkese. Oğlum 5 aylık ve park yatakta uyutamıyorum. Daha doğrusu uyuyor ama o kadar sık uyanıyor ki hem ona üzülüyorum hem kendime 😅 öneriniz var mı? Korkuluk alıp kendi yatağımızda yatırsam çok zorluk çeker miyim ilerleyen zamanlarda
Hiilyuss organikirmik yatagın içerisine baby nest gibi bisey yapın uyuyacaktır🫷🏻😂 ben duş havlusunu kıvırıp bir yastık kılfıı içine sokarak yapmıstım deneyin isterseniz
kubraelif Bende uyutamıyorum park yatakta hemen fark ediyor. Park yatağı yatağımıza dayayıp büyük yastıklarla korkuluk gibi onun sırtına dayadım kendi yanımızda o şekilde uyutuyorum
organikirmik kubraelif park yatakta değil sizin yatağınızda uyuyor yani doğru mu anladım? Ben de sabah aldım yatağa park yatağı da yapıştırdım iyice yastıkla destekledim.