Hastaneden çıkmadan benzer durum yaşamıştık mama takviyesi vermişlerdi sonra biraz masaj yapmışlardı çok şükür baya yapmıştı bunların ardından. Doğumun hemen sonrasında henüzyeterince süt oluşmamış meğerse, eve geçtiğizde sütüm artmaya başlamıştı sorunn düzeldi. Mutlaka bir uzman görüşü alın size destek olurlar