Kızlar ben pazardan bir buçuk kilo taze asma yaprağı aldım dün bu gün yıkadım desteledim güzelce sıcak suda rengi dönene kadar beklettim süzdüm buz dolabi posedine koydum salamura için tuzum yoktu bu saatte yaptığım için alamadım da o yüzden bu yöntemle yaptım yoksa salamura yapicaktim şimdi size sorum ben iki gün sonra sarma yapicam bir posedi buzluğa attım bir posedi buz dolabina alt kısma koydum 2 gün buz dolabında dayanır mı bu şekilde 🙈 hamarat annelerim nerdesiniz 😍😍 bide sarmayı sararken içine mi atmam lazım tuzu yoksa suyuna mi çünkü yapraklar tamamen tuzsuz hiç tuz atmadim