5 aylığız şuan her ay 1 kilo aldık bu ay 400 gr almışız günde 3 çişli bez alıyorum sürekli sık sık ağlıyor aç olduğunu düşünüyorum 4 ayrı çocuk doktoruna gittim terleme yoluyla atıyor diyen oldu bez sayısındaki azlık için 3 çişli bez alsan yeter diyen oldu emzirme danışmanı memelerime bakıp evet boş duruyor diyip sıktı süt geliyor ama dedi böyle saçma bi bakış acısı görmedim kafamı iyice karıştırdılar sık sık emmek istiyor bazen 5 dakika sürüyor emme süresi bazen 30 dakika ama bu kadar emmeye daha fazla çişli bez almam gerekmezmi ne yapacağımı şaşırdım