limeekce biz boyadık yakın zamanda gayet güzel oldu ama soyulmaması için üstüne cila gibi bişey geçmek gerekiyormuş onu yapmadığımız için mat ve soyuluyo yer yer. Bir de biz açık renge boyadık hatta sahra rengine direkt, kahveler belli oluyor kremlerin yanında ama kaydedeğer değil