hanifekarahan bende hemsireyim 1.5 yıldır ücretsiz izindeyim. Benim çalıştığım kurum ben herhangi bir şey demeden açık açık raporu kabul etmeyeceklerini ve hakem heyetine göndereceklerini söyledi. Bende zaten ücretsiz izne ayrılacağım dedim. Ama çevremde rapor olan memurları görünce ister istemez sinirleniyorum. Herhangi bir hastalığı olmayan memur sahte rapor duzenlettirip her ay parasını alırken, diğer memur ücretsize ayrılıp para almıyor. Ya sıkı bir denetim gelmeli yada devlet herkese eşit şekilde izin vermeli. Bu bile büyük bir kul hakkı.