GizemElf Merhaba hanımlar haziranda evimi boyatıcam bana en iyi boya markası ve boya rengi önerir misiniz? Bir boyacı yeni dingin gri ve yeni bulutu önerdi sizce hangisi daha güzel olur?
CaganikoFernandez GizemElf biz polisan yeni rüya boyadık ilk çok korkmuştum farklı renk olur diye ama şu an çok memnunum istediğim gibi oldu evi ferah gösteriyor sadece 3-4 kat atmak gerekebilir
urazmomss GizemElf biz filli boya bazalt 20 boyadık geçen sene yeni bir renkmiş boyayan kişi bile herkese önereceğim dedi ben araştırıp bulmuştum her gelen de soruyor bir bakın isterseniz