Tam ateşten kurtuluyoruz diyorum öksürük bi hayli artmış durumda derken şimdi bide göz çapaklanöası başladı ama siliyorum arkamı dönüyorum daha beter olmuş durumda uyurkende şuan gözler birbirine girmiş durumda ılık suyla pansuman yaptım acımasın diye ama sabah uyandığında muhtemelen dahada artmış olacak bi çözümü olan var mı gözlerde birbirine yapışınca çok acır biliyosunuz sanırım rahatsızda ediyor uyurken sürekli ıhlar durumda😓