Defnem_ arkadaşım sana foto mu atıp ıspatlıycam çocuğumun halini. Seninki 10 aylık 10 kilo olabilir benim bebeğim 4,5 kilo doğdu zaten. Ben bu ay 150 gr almış diyorum bu normal değerlerin altında. Doktor bile çok az almış dedi sen neyin kafasını yaşıyosun asıl. Kendi bebeğinle benimkini niye kıyaslıyosun. Ben burda kıyas yapma postu mu açmışım bi bak. Çocuğun idrarıda koyu çıkıyor enfeksiyon da yok belliki beslenemiyor. Geçen ay ki çocukla bu ay ki çocuğun görünümü farklı. Anneyim dert ederim. Kilo yarışı değil benim burdaki derdim ben kendi çocuğumu konuşuyorum seninkiyle kıyaslamıyorum. Çocuk bir ayda 150 gr alıyorsa problem vardır demi. Bu çocuk 4,5 kilo doğmuş zaten 4 aylık olmuş 5 kilo mu olmasını bekliyosun bebeğimin???