4 aylık kontrolde 3. Ayda 7 kilo olan bebeğim Bez ve zıbınla 7200 küsur civarı geldi. Çişi koyu sarı ve kokulu oluyor dedim. Kan ve idrar tahlili verdik. İdrarda kan çıktı. Ama pipi ucu kızarıktı acaba ordan mı geldi kan diye ayrıntılı mikroskopla inceleme için tekrar idrar verdik o sonuç pzartesi çıkıcak. Ultrasonda böbreklere bakıldı taş vs rastlanmadı. Kakasını zaten haftada bir yapmaya başladı. Kilo almaması bu aylarda normalmiş. Oğlum çok hareketli ve gündüzleri emme süresi 1-2 dk ile sınırlı. Etrafı keşfetmeyi emmeye tercih ediyor. Ellerini sürekli emiyor parmakları boğaza kadar sokuyor nerdeyse salyalar sular hat safhada. Dönmeyede başladı. Emdiği süt sadece enerjisini karşılıyor kilosu artmıyo. 4240 gr doğdu 4 ay 1 haftalık olcak geçen ayda 7 kilıydu bu ay yerinde saymış. Gözle görülen bariz bir incelme olduğunu söylemiştim. Yüzü kaşık kadar karnı sırtına yapışıyor resmen. Ama az beslenmeyi tercih ediyor. Doktor ek gıdaya başlayabilirsin dedi. Emzirm danışmanı hayır sakın başlama dedi karanlıkta emzir sessizde emzir vs. Baktı emmesine bu meme reddi değil dedi. Çünkü isterse uykuluyken emiyor ama sanırım sondaki yağlı sütle uğraşmak istemiyor bırakıyo çünkü danışman sadece ön sütü vermişsin yağlı kısmı almadığından kilo almamış dedi. Ama ben bilerek yapmıyorum bunu. Emmediği kısmı sağ kaşıkla ver dedi. Ek gıdaya başlama 15 gün sonra gel bakalım dedi ama 15 gün sonra zaten 5 aylık olcak ve ben işe başlıycam ek gıdaya geçmeyi bekleyemiycem çocuk geriliyo resmen. Nefroloji doktoru geçebilirsin ben 4 aylıkken geçtim dedi yoğurtla başla dedi. Ayrıca danışman göğsümü sıktığında karşıya fışkırdı. Emmemişti ama bebeğim sütüm vardı göğüste. İkiside ön süt dedi. Sütün çok güzel vs dedi. Ben sabah eliml sıktım fışkırmadı koyu beyaz süttü sanırım yağlı kısımdı. Az sağdım kaşıkla verdim üzerine elma muz püresi verdim. Yoğurt tattırdım bu arada dün. Sizden öneri istiyorum başka ne verebilirim bebeğime?