Gamzelit Huluaa11- yani.şöyle ki eğer güvenilir bir yerden almışsanız ve serin bir yerde yaşıyorsanız benim açık balkonda dolap var ahşap dolap içinde karton kutuda durur ama haşlayıp buzluğa atan komşumda var
meleka234 Huluaa11- biraz haslayıp buzluga atabilirisniz. O şekilde de yapıyorum kuru haldede atıyorum. Balkona astım fakat bir süre sonra beyaz beyaz olmaya başladı güneşten sanırım tam anlayamadım buzlukta haslayıp atın daha iyi olur
myavocado Huluaa11- aaa ev sıcak diye buzdolabında tutuyorum ama hiç kurtlanma v.s. bozulma yaşamadim.
serapaydin Huluaa11- nemi yoğun bir şehirdeyseniz kurtlanır maalesef. Haşlayıp dolaba atabilirsiniz ben öyle yapıyorum
subrk Huluaa11- haşlarsanız buzluğa koymanız lazım.Ben naylon torbada erzak dolabında tutuyorum birşey olmuyor.Tam kurumamis olursa küflenir.
UykuPerisi_ meleka234 kuzu nasıl koyuyorsunuz benimde kurtlanıyor nemli yerde yaşıyorum Diyarbakır’dan getirtmiştim hep kurtlanmıs
Rosebud10 Huluaa11- biz bez bi torba içinde muhafaza ediyoruz eğer çok sıcak bir yerde yaşamıyorsanız bu şekilde balkonda saklayabilirsiniz
meleka234 UykuPerisi_ haşlıyorum birazcık ondan sonra buzdolabı poşetini koyup direkt buzluga atıyorum. Hiçbir şey olmuyo tadında değişme de olmuyo