nurhira1907 Arkadaslar daha öncede yazdım ama cevap alamadım kızım 4 yasinda bezi 2 yasindan sonra bıraktık yazlari arara gece isiyodu bu kıs hep osedi hasta olir diye bezledim ama 4 gündür artık bezlemiyorum ama gece kaldırmama rağmen isiyo ne yapmam lazim yaa
nurhira1907 Ne yapmam gerekiyo 2 gün iyi gittik kaldirdim yapti daha yapmadı ama şümu son 3 gündır cıldırdı gene
Senakara-1996 Enfeksiyon olabilir tutamiyordur ondan kaciriyordur gece çok sıvı şeyler icirmeyin düzelir zamanla