ffeyza starwomen 9 aylıkken gittim emzirdiğin için normal dedi ama bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim
starwomen ffeyza Bana da doktor doğumdan sonra 1 yıl, nadiren de olsa bazı kadınlar da 1.5 yıl olmayabilir demişti ama yine de bir gidin isterseniz
ffeyza starwomen biraz daha zaman geçsin bakalım . Böyle çok güzel regl olmak istemiyorum ama insan bir korkuyor acaba niye olmadım hala diye😅
starwomen ffeyza Ben 3. Ayda hemen olmuştum niye oldum diye söyleniyordum 😁 Olsak ayrı dert olmasak daha büyük fjfjfnn