honeybabyy hafif teni yakmayacak kadar ısınması yeterli. Dakika olarak hatırlamıyorum bazen uzun kalıyordu unutuyorduk çıkartıp soğutuyorduk çünkü 🤦🏻♀️ biz faydasını gördük. Gece uykusuna geçmeden önce takıyorduk patikleri var birde onun. Patikleri uykudayken çıkarıyorduk rahatsız etmediği için. Kemeri ısısı geçince çıkarıyorduk