Biz tuvalet eğitimini tamamladık. Çişte hiç bir sıkıntı yok nerde hangi ortamda olursak söylüyor bulana kadar tuvalet tutabiliyor. Kaka konusu biraz zordu bizim için normal tuvalete alıştığı için kakayı gördüğü için yaptıktan sonra korkuyordu yaparkende korkuyordu, dün itibari ile kolları sıvadım çalışıyor olmamdan dolayı 3günlük tatil işimize yarayacak diye düşündüm. Öncelikle amacım klozete oturmasını sağlamaktı oraya yaparken görmez ve korkmaz diye düşündüm çok renkli hayvanlı bir yumuşak bir aparat aldık kendi beğendi hatta, eve gelince oturmak istedi çişi hep oraya yaptık alıştı ve kaka geldiğinde de oraya yapmayı teklif ettim ve bir kere yaptı ve görmedi içinde mutlu oldu hep oraya yapmak istedi dün ve bugün sorunsuz şekilde yapıyoruz. Hatta bugün avm ye gittik orda da çişi geldiğini söyledi ve avm tuvaletine gittik yaptık aparatımız felan yoktu sordu, her zaman o yanımızda olamaz dışardayken böyle yapacağız dedim itiraz etmedi yani iyi gidiyor şimdilik salıya kadar tatilim bakalım nasıl olacak