denizahsen benimde 2 aylık oldu hala aynı Allah sabır versin ne dedilerse yaptım geçmiyor ama bu aralar kucağımdayken çöküp kalkıyorum yada çöküp kalkar gibi yürüyorum o susturuyor bi süreliğine kiraz çekirdeği bizde hiç işe yaramadı gazı çıksa dahi hala ağlıyor karnı sert oluyor dediğin gibi bi çaresini bulursan burayada yazarmısın