denizahsen canım ne diyim bilemedim ki ne yaparsan yap o 3-4 ay devam edecek buna alıştır kendini,git gide azalacak ama merak etme,biz 4.aya girdik şükür şuan rahatladık ama ne çektim,mama veriyorsan mamayı değiştir,bütün mamaları denedim sadece Bebelac Golda geçince rahat gaz çıkardı kakasini rahat yaptı,bide benim ki yüzü koyun yatirinca rahatliyordu ,dikkatli olmak şartıyla düz yatakta yastiksiz yüzükoyun yatır