madammor oğlum haftaya 14 aylık olacak şubat ayının başından beri çalışıyoruz kendini kurtardı sayılır aslında ama yine de arada sendeleyip düşüyor, tabi bu süreç ben biraz sürekli düşüyor diyr kaygilandigim sürekli peşinde gezdiğim için de 3 ayı bulmuş olabilir