Merhaba oğlum tam 2 buçuk yaşında hazır olduğunu düşündüğüm işin tuvalet eğitimine başladım 4 gün önce çişi hallettik ama tek sorun kaka ilk 2 gün tuttu sonra altına kakasını yaptı ertesi gün tekrar altına yaptı bu normal mi veya ne yapmam gerekiyor çişini tuvalete yapıyor ama kaka daha hiç tuvalete yapmadı önerisi olan varmı lütfen rica ediyorum 😭