bebisilay Kızlar 1 yaş çekimi için düşünüyorum. Bursada olup yaptıran memnun kaldıgınız yerler varsa yazar mısınızz? 🌸
Betulsark Ben hamilelik yeni doğan ve bir yaş Büşra Karakaş Baby Studio yaptırdım çok memnun kaldım benden sonra 4-5 kişi benim bildiğim sadece gitti oraya benden
bebisilay esra2024 baktım sayfası harika görüştüm hatta diğer yerlere göre bi tık pahalı sanırım ama cokk beğendim. Siz aile cekimi mi yaptırdınız yoksa konsept cekim mi kararsızım ben de