Merhabalar herkese. kızım dogdugundan beri sürekli ağlıyor doktora götürüyoruz tahlil filan her şeyi yapılıyor temiz çıkıyor doktorlar bile şaşırıyor bir şeyi yok neden ağlıyor diye. O kadar stresli geçiyor ki günlerim artık oturdum bende onunla ağlıyorum 🥹 eşim destek çıkıyor ama kızım yine hep huzursuz hep huzursuz kalablik ortamlara götürüyorum parka sahile ne yapsam da kızımı mutlu edemiyorum bol bol etkinlik yaptırmaya çalışıyorum. Gerçekten temizlik bile doğru düzgün yapamıyorum öğlen uyuduğu vakit yemeği yapabiliyorum ancak ne yapacağımı şaşırdım artık biraz buraya yazmak istedim rahatlatıyor buraya yazmak 🥹🤍