Crnpyrz Anne ve çocuk arasında normal şartlarda bu durumlar olmaz olmamalı yani gözle görülür şekilde anneden kaçmak korkmak hiç istememek gibi . Ama çocukla iletişim de sorun varsa şiddet varsa ki şiddet sadece “vurma” eylemi değildir , yeterince vakit ayrılmıyorsa, annenin yaşadığı tüm stresi sıkıntıyı bebeğin daha anne karnındayken hissetmeye başladığını da göz önünde bulundurursak çocuğun anne yanında kendini güvende hissetmemesi her zaman olduğundan daha içe kapanık olması doğal olabilir. Fakat yazdıklarınızdan anladığım şu ki evladınızla gayet güzel ilgileniyorsunuz sizden biraz sıkılmış olabilir 😂 çocuk gün içerisinde sürekli aynı yüzü görüyor ve büyüdükçe farklı şeyler yapmak farklı insanlarla oynamak istiyor . Benim oğlum 27 aylık benimleyken bir şeye ağladığında baba diye ağlıyor ama bensiz 5 dk zor duruyor babasıyla bazen çok güzel vakit geçiriyor beni hiç istemiyor, bazen babasının kucağına gitmiyor. Çocuklar istedikleri gibi davranır önemli olan anne baba olarak koşulsuz şartsız onların yanında olmak ve onları sevmek🤍 İçniizi ferah tutun🙏🏻