serendipity16 kubratekn herkes bu şekilde yapıyor temiz güvenilir yerden alın ben ilk zamanlarda hep şişe sütlerden yaptım hem az oluyor hemen sonra yenisini yaptım taze oldu ama artık kendimize yaptığımdan bebeğime yediriyorum
sevgicanaslann34 kubratekn güzelce kaynattığınızdan eminseniz hicbir sey olmaz :)) tabi güvendiginiz yerden almanizi öneririm. Bazen iğne vurulan, antibiyotikli inekler de olabiliyor bu da haliyle süte yansıyor. ben de öyle yapıyorum. Maya olarak sade Activia kullaniyorum. Taş gibi de oluyor bebeğim de çok seviyor tadı tatlı oluyorda.
rana0234 Nesi yanlış olsun doktorlar sütun fermente hallerini tavsiye ediyor zaten, yoğurt,peynir,lor vs.. Jersey olan tavsiye ediliyor genelde