Merhaba arkadaşlar oğlum 2,5 aylık hem mama hem anne sütü alıyo ama benim sütüm yetersız geliyo 2 aylık kontrlunde 90 ml çık demişti doktor günde kaç kere 90 ml vermeliyim kilo alımı iyi olsun istıyorum korkuyorum az olur diye bana fikir verir misiniz şuan sabah 10 gibi öğlen 2 gibi akşam 5 ve gece uykusuna geçmeden 8 gibi veriyorum birde gece 12 de kalkıyo rahat uyusun diye verıyorum o kdr ama her zaman 90 içmiyo sizce ne kadar verebilirim 2. Ay kontrlunde kılosu iyi demişti doktor ama 3. Ay kontrlunde korkuyorum hep az olur dıye birde benim sütüm 5 dk en fazla 10 dk lıkır lıkır içiyo hatta çok gelıyo dıye boguluyo sonra az geliyo sıkınca süt damlıyor ama azalıyor galıba doymuyor o yüzden sızde böyle olan var mı