smysasu mariyam kese fasulye şeklindeyse erkek daha yuvarlaksa kız diyorlardı sanki bence erkek o yüzden
merveataberkdaghan mariyam bence erkek ama benm özelliğim tahminlerimin ters çıkması o yüzden kız diyorum son olarak 😀😀
ilknurerogluzun mariyam banada ilk kiz dedi bir kizim var 2 hafta sonra erkek dedi buraya yaz kesin ogrenince 🤣