merilla1 uyuma şeklimiz şu an sıkıntı bende farkındayım işte dünden sonra düzene sokacağım, emerken uyuyor ya da hafif sallama ile ana kucağında, bende yanıma alıp dediğiniz gibi deneyeyim biraz alışması için muhtemelen onu arıyor uyanıp, beslenme yönünden şimdilik kilomuz iyi dedi doktorumuz ama belki dediğiniz gibi acıkmaktan da uyanıyor olabilir biraz daha takibini yaparım bakalım 3 ay olmuşken biraz düzen kurmak lazım gibi, çok teşekkür ederim 🌸