EsrAren Kızlar ramazanda spiral taktırmıştım o zamandan beri reglim 7 8 gün sürüyor o çok problem değil de bide öyle ağrılı geçiyor ki ilk 3 4 günü. Böyle olan var mı normal mi sonradan geçiyor mu bu durum acaba???
EsrAren beybitolat inşallah. Zaten ağrılı oluyordu reglim ama bu kadar değildi. Aniden saplanıyor hareket edemiyorum resmen ya
beybitolat EsrAren ay çok korktum şuan ya. Benimde eskiden beri hep ağrılı olur inşallah fazlalaşmaz bendede