Merhaba güzel anneler, başımdan geçenleri paylaşmak içimi dökmek için yazıyorum. Hamile olanlar okumasın lütfen kötü etkileyebilir, tedirgin edebilir sizi, üzülürüm. Mart ayında vajinal doğum yaptım, çok şükür sağlıklı güzel bir kızım oldu. Ama doğum beni mahvetti. İki gün sancı çektim. İlk çocuğum, doğuma hazırlıklıydım, pozitiftim. Ama açılmam çok uzun sürdü, doktora ebelere yalvardım sezeryane alsınlar diye, almadılar. (Normal doğumu destekleyenler utansın! Kadın ne isterse o olmalıdır.) Doğum gerçekleşti ama çok fazla dikiş atıldı. Ertesi gün taburcu oldum. Evde tuvalete gittikten sonra duşta dikişlerimi yıkadım, kuruladım. Ama sürekli afedersiniz kaka vardı. Tekrar tekrar girdim duşa yine aynı. Ayna tuttum ve dikişlerime baktım. Dış dikişten gözümün önünde kaka çıktı. Apar topar acile gittik meğer bağırsağım kesilmiş 4-5 cm. İlçe hastanesinde iki doktor inceledi. Merkeze sevk edildim. Ambulans dolandırır 4-5 saatte gidersiniz kendi arabanızla gidin dediler eşimle çıktık merkeze gittik ama ikimiz de o kadar kötü bir ruh halindeydik ki. Eğitim araştırma hastanesinde üç doktor muayene etti ve her biri birbirinden acı doluydu. Acil ameliyata alındım. Bağırsak onarıldı, kolostomi yapıldı. Üç gün sonra kolostomi çalışmayıca bağırsağın döndüğü tespit edildi bir daha ameliyata alındım. 5 gün içerisinde bir doğum iki ameliyat geçirdim. O kadar kötü bir haldeydim ki ölmeyi defalarca diledim. Sorun şu ki doğumdan sonra iki ebe dikişlerimi kontrol etti, makatı kontrol ettiler. Ben oradaki sorunu fark etmediklerine inanmıyorum. Doktor hiçbir şeye elini sürmedi, taburcu olmadan önce de muayene etmedi. Hakkımı asla helal etmiyorum. Ölümden döndüm resmen. Ameliyatın üstünden yaklaşık 2 ay geçti. Şu an fiziksel olarak da psikolojik olarak daha iyiyim çok şükür. Kızıma alıştım, lohusa deliliğini atlattım. Haftaya kolostominin kapatılması için ameliyatım planlanacak. Dört gözle onu bekliyorum. Bu ameliyattan sonra hayatım sağlığım normale dönecek. Hastane faslı bittikten sonra dava açmayı planlıyoruz. Manevi olarak çöktük, çok zor bir süreçti. Sütümün kesilmemesi için elimden geleni yaptım. Az da olsa var sütüm, emzirebiliyorum çok şükür. Her şeyin güzel olması için dua ederseniz çok sevinirim.