egemmmmmmm Merhaba sevgili anneler oğlumun 6. Ay aşısını 2 gün önce yaptırdım bi sıkıntı olmamıştı ancak bugün biraz ateş başladı 37.6 aşı 2 gün sonra ateş yapabilir mi ? Bunu yaşayan var mı ?
eminemine00 egemmmmmmm Merhaba. Alakasız olcak biraz ama yeni çıkan karma aşıdan mı oldunuz ? Ateş dışı sıkıntı var mı? Bizde olcağız ama tedirginin yeni aşıdan.
egemmmmmmm eminemine00 evet yeni çıkan aşıdan olduk bacağında şişlik ve kızarıklık var başka bi sıkıntı olmamıştı şimdiye kadar ama şuan ateşi var çok yüksek değil ama yükselir mi diye korkuyorum.
eminemine00 egemmmmmmm arkadaşımın çocuğunda ateş olmuştu. Diğer aşılarda olmadı bunda oldu demişti. Zaten aşılarda olması bekleniyor takibini yapın. Umarım çok yükselmez. Bende tedirginim ağır olur felan diyor çoğu insan.
1-2 birprensannesi1 birprensannesi1 merhaba biz de dün 6. Ay aşısı olduk. Aşıdan sonra baş bölgesinde ateş başladı sizde de baş bölgesinde mi oldu kaç günde geçti?
birprensannesi1 1-2 bizimde baş bölgesinde oldu . Zıbınla bırakıyorduk vücudu soğuktu genelde. 1 günden uzun sürdü bizim ama burun akıntısı da olduğu için, antibiyotik tedavisi filan başladık. Doktora gitmiştik aşıdan bir gün sonra