2prensannes2 Kızlar 3 ay oldu ara ara kısa süreli oluyorum bazen leke ne zaman düzene girer byle olan var mı cok düzensiz
Zynp-61 Ben normal doğum yaptım 2. Aydayım 3 gün önce oldum bende ama bazıları daha uzun sürede oluyormus normal diye biliyorum
2prensannes2 Zynp-61 ilk çocuğumda byle olmadı ne kadar değişiyo her şey olmamakta stres yaratıyor yeterince stres varken. Ama emziren ler geç olabiliyormş bnm king pek emmiyorda
kiryar 2prensannes2 yok kız değilimdir heralde emziriyorum ya ondandır diye düşünüyorum:) sezeryan oldum yeni bir hamileliği kaldıramam kız 😀
Zynp-61 Ona bir şey diyemem tabi ama test falan yapın ama bence normal bir süreç daha uzun süre olmayan duydum çok 🙂
2prensannes2 kiryar süt korur diyolar da alakası yok niye korusun ki çok kişi kaldı öyle hamile. Rabbim isteyenlere nasip etsin dikkt et snde madem