dunyam1 Kızlar acil önerilerinize ihtiyacım var dünden beri sütüm kesildi resmen yiyipte çok iyi sonuç aldığınız şey ne
-Ozge- dunyam1 Öncelikle bol Su,Uyku,Duş Kuruyemiş,kuru meyve Yeşillik Et Bulgur Yoğurt Tarhana Yumurta Soğan
dunyam1 -Ozge- takviye alıyormusunuz peki genelde bestlak öneriyorlar ben daha almadım ama alacağım sanırım
-Ozge- dunyam1 Ben takviye almadım hiç sadece besinlerle ilerledim sabahları asiri tatlı istegim oluyordu oyuzden tahin pekmez karıştırıp içine dövülmüş ceviz katiyordum onunda çok faydasını gördüm birde bebeğinle olabildiğince ten temasında bulun bu şekilde süt hormonların harekete geçecektir
dunyam1 sarmaliklahana bebeğim huysuz ve gazlı bir bebek değil aslnda gayet iyi dinleniyorum. Tahini duymustum ama tahin helvasını yeni duydum onu da deneyeceğim muhakkak
noldubanaya Helva. Marketlerde satılan kahvaltılık helvalardan. Ben emzirirken yemiştim inanılmaz artırıyor. Ve boool su+dinlenme
AlpSol dunyam1 e bebekte var, süt yapan çay gibi tozlar , adı : Humana eğer yanılmıyorsam, bende baya süt yapmıştı, hem bebeğe gaz için faydalı hem süt için Bir de Malta içeceği süt için iyi gelir diye duymuştum ama denemedim
Elfelf475 dunyam1 su içmek ve uyumak. Onun dışında ne varsa bu ikisinden daha etkili değil ☹️ bir de bolca sevgi görmek bence işe yarıyor
dunyam1 Elfelf475 bol su içip bol da uyuyorum geceleri uyuyor çok şükür bebeğim ve gün içinde de huysuzlanan bir bebek değil yormuyor sevgi konusundada eşimle çok şükür çok iyiyiz o sevgiyi çok güzel yansıtıyor . Aniden kesildi sütüm umarım düzelir baya şeyler önerildi deneyeceğim inşallah eksik kaldığım yapmadığım şeyleri