doruk14 Kızlar bebeğim artık evolvia rp1 mama içmiyor elimde 3 kutu mama kaldı hiç açılmamış isteyen var mı? Satıcam bende ücretle aldım. Skt: 01.2027
bilgedm doruk14 ne kadara veriyorsunuz? Bir de uygulama üzerinden falan mı yapıcaz(dolap Gardrops gibi)?