pimpiriklianne43 Sevdabuyuk e nabizdan neresinden bakıyorsunuz acaba bennbulamiyorim baş çevresini bende merak ettim
Sevdabuyuk pimpiriklianne43 aşı takvimine girin üst köşede persentil yazıyor sağlık ocakları genelde giriyor oraya
bnurr Sese 2 aylikken 41 3aylikken 42,3 4.5 aylikken 43,5 6aylikken 46 9 aylikken 47 1yas 48 Bir ara duzelmeye baslamiştı sonra tekrardan ama benim esime cok benzetiyor herkes ona benziyor kafa yapisi bence
Audrey_ Sevdabuyuk benim bebeğim 5 aylık kafa ölçüsü 46. Doktor genetik diyor ultrasına gerek görmedi hep önden gidiyordu şimdiye kadar.
bnurr betulkndl yani tabiki sizin kararınız ben doğduğunda doktora kafasi neden bu kadar büyük dedim normal dogum yaptığınız için gayet normal dedi sonra ilk muayene goturdugumde doktorun dikkati sayesinde kafasi biraz önden gidiyor her ay kontrollerini yaptırın dedi o şekilde götürdüm ben
Sese bnurr benim eşimde koca kafalı biraz 🤣🤣🤣🤣 bu kafanın içi zeka dolu ondan bu kadar büyük diyor 🤣🤣🤣
bnurr Sese hahahaha benimkide aynısını diyor masAllah barekallah bebeğimde herseyi hemen kapiyor diyorki ayni babasi😂
goldengate Sevdabuyuk ayni ay ve bizimkide 48 kafa capi biz onceki aylarda norolojiye gittik takip edicez dedi. Sizde gidin iciniz rahat etsin Boy 75 cm 12 kg
58vildan Sese ay oğlumu tarif ettiniz ama korkmayın ben nörolojiden aldım bilgiyi sorun yok sağlıcakla büyüsünler
ipeksiiimom Sevdabuyuk kızım su an 19.5 aylık 51.5 bas çevresi ve karnımda olduğu andan itibaren önden gidiyor 23. Ayinda mr randevumuz var 3 aylıkken çektirmiştik temiz çıkmıştı insallah sizde de hiçbir sıkıntı yoktur 1 yasinda 50ydi galiba bas çevresi