Akşam 7 gibi bebeğim çok ağlıyor huzursuz oluyor emiyor yine de sakinlemiyor bende iki gündür sağdığım sütü veriyorum biberonla akşam sütüm azalıyor belki yetmiyordur diye ama meme reddi yapar mı acaba.Kaşık biberon aldım ama onunla genzibe kaçırdım korkuyorum onunla içirmeyi.50 günlük bebeğim