momas ben aşırı derecede çipura severim haftada iki kezde mutlaka yerim oğlumda azda olsa yer dip balığı evet ama yediriyorum ya haftada iki kez küçük balık sevmedi.Minik balıklar yüzey balığı oluyor. Her balığa bir şey diyorlar araştırmaya kalksak deniz kirli balık yemeyin diyen bile var onlarda yüzeydeki pislikleri yiyorlar deniliyor allaha emanetiz artık ne yapsak bi yerden patlıyor