Merhaba, Adetim 13 gün gecikti 10.gün kan testi verdim beta değerim 1.3 çıktı(negatif yani)
Kan testinde yanılma payı varmıdır? Yoksa eğer, ilk defa bu kadar uzun süre gecikti adetim. Her ay düzenlş oluyorum en fazla 1 2 gün sarkıyor. Haftaya bidaha kan testi verdim sonuç yine aynı çıkar mı bilgisi olan cevap verebilir mi