sena68 benim bebeğimde 2 2 buçuk aylıkken baş parmağını emmeye başladı özellikle uykuya dalmak için kullanıyordu gece uyanıyordu ses çıkarmadan parmağını emmeye başlıyordu ben parmak emme sesine uyanıyordum ama sonradan bıraktı ve çevremde bi çok kişide duydum bunu bebeklerin gelişiminde olan birşeymiş 2 yaşına kadar normal karşılanıyor benim bebeğinde sadece anne sütü alıyordu aç kalıyor da yapıyor desem bi tanıdığım mama da veriyordu ona rağmen yapıyordu birde emzikte kullanıyordu ama emziği atıp yine parmağını emiyormuş benim kızımda emince bende çok araştırdım çevremdekilere de sordum doktora da sordum normal karşılamıştı