Kizlar 6 ay once gitmiştim onemsiz kistler vardi dedi ama 6 ay sonra tekrar gel dedi teyzemlerde göğüs kanseri var yendiler cok şükür ama bizde genetik oldugu icin hep tedbirligim. Simdi içim icimi yiyo her kontrolde ya beni rahatlatin nolur ultrason raporunda biradz3 yazıyor bu iyi huylu kist demekmis ama korkuyorum yinede ben ya 3 yasinda kizim var aslinda hep evladimdan dolayi korkuyorum yoksa bu kadarda korkmam nolur rahatlatin beni haftaya carsamba kontrolum var