Oğlum 30 aylık 2,5 yaşında (tedavi ile oldu )
Kızım 6 aylık gerçekten kendiliğinden oldu
Ben aşırı zorlanıyorum tek başıma çünkü
Oğlum sürekli dışarda gezmek istiyor
Kızımda uyuyor falan yemek saati oluyor
Ben aşırı zorlanıyorum öldüm artık dayanamıyorum
Destek olacak kişiler yok var annem destek ama onunla aram iyi değil
28 yaşındayım ama çok mutsuzum yani eşim 10 da geliyor işten akşamsabah 8
Nolursunuz beni rahatlacak bişeler yazın
Dayanamıyorum
Sebebi
Örnek
Biri uyudu
Diğerinin sesine uyanıyor
Ayrı odadalar biriyle uyusam biri uyanıyor diğerine baksam diğeri uyanıyor ben napacam
Bilmiyorum aşırı mutsuzum
Aşırı tedirginim nolursunuz bana bi akıl verin
Kreş yardımcı demeyn maddi durumum musait değil