ayseealyaa kaka cise gore daha gec oturuyor yaklasik 1.5- 2 ay surebilir. Ben kizimi hic zorlamadan ilerlettim bu sureci kakasi gelince oturaga yapmak ister misin yoksa beze mi yapmak istersin diye sordum basta, hazir oldugunda wc ye kaka yapabilirsiniz sen ne zaman istersen seklinde yaklastim hep. Nihayetinde 1.5 ay sonra sadece kaka yaparken bez kullaniyordu ve onu da birakmis oldu o yuzden sizin yaklasiminiz cok onemli. Tabi bu surecte egitimden bağımsız kabizlik da yasiyordu ve bir kere cani acidigi icin yine aciyacak diye tutuyor ve zorlaniyordu. Doktoru constipass isimli bir takviye önerdi. Ilactan ziyade bagirsaklarda lif gorevi goren ve kana karismayan bir takviye diyeyim. Ona başladık ve o kadar rahat ilerledi ki sonrasi o yuzden siz soylemek istedim. Icinden birbirine yapisik 2 adet sase cikiyor o 2 adetten bolup 1 tanesini kullaniyorduk gunluk. Ornegin 3 gun ust uste kullaniyorduk kaka cok guzel yumusuyor ve cok rahat yapıyordu sonra ishal olmasin diye gun asiri 1 tane veriyordum. Kaka durumuna gore bu sureyi arttirip azaltiyordum. Yaklasik 4-5 ay kadar onu duzenli kullandik ve kakasi duzene girmisti. Doktorunuza sorup kullanin isterseniz.