İyi akşamlar hanımlar bir şey sormak istiyorum, kızım yere düştü tırnağı da yüzüne battı o yüzden kanadı falan. O iz hâlâ duruyor maalesef. Kalıcı mı oldu acaba diye endişeleniyorum. O izin geçmesi için öneriniz var mı. Bebeğim bir buçuk yaşında bu arada