Hazom hahshsh tabikiii🥰
150 gr tereyağı ve bir su bardağı şekeri karıştıralım üstüne 1 yumurta ve 2.5 su bardağı unu kontrollü şekilde dökücez ama hamur yumuşak olucak. Sonra hamuru çok ince olcak şekilde açın. Kolay olması için 2 yağlı kağıdın arasına koyup merdaneyle açabilirsiniz hem yapışmaz hiç bi yere. Sonra hamuru tart kalıbına koyın ve çatalla her yerini delin ki hamur kabarmasın. Sonra hamuru fırına atın be kızarmasını bekleyin. Üstündeki muhallebisi için 2.5 su bardağu süt yarım su bardağı nişasta ve 1 su bardağı şekeri karıştırın. Pişince ocağın altını kapatın ve 1 kaşık tereyağı ekleyin. Muhallebi soğuduktan sonra 1 paket krem şantiyi üstüne ekleyin ve çırpın. Sonra hamurun üstüne koyun ve istediğiniz meyveyle süsleyin. Ben orman meyveleri kullandım ama çileklede çok güzel oluyo. Afiyet olsun şimdiden🥰