lagerthaa benim oğlumda 11 aylıkken falan çıkardı. Bu hem benziyor hem benzemiyor. 6 aylık olduğu için sorun olmaz diye umuyorum doktorum sadece yenidoğan için riskli olabiliyor demişti. Maalesef kötü bir virüs. Halsizlik ve ateş yaptı bizde. Epey uğraştım. Ve maalesef her bağışıklığı düştüğünde aynı yerde çıkabilir dedi doktor. Onun haricinde bir şey olmaz dedi. Büyümeden kullanılan kremler var doktorunuza danışabilirsiniz