ozkan3 Kızlar merhaba yenidoğan döneminde kanguru kullanan var mı ? Kimisi 2 ay diyor kimi 6 aydan sonra diyor. Bebeğim 45 günlük. İzmir sıcağında sling hiç olmuyor çocuk kayıverecek gibi hissediyorum. Kullanan varsa marka önerisi de verirseniz sevinirim .
ayisit ozkan3 babybjörn ün yenidoğan için kangurusu var yenidoğan için diğerleri pek uygun değil en güzeli sling kullanmak.
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ozkan3 aldım ben de hemen kullanmak istiyordum kızım o zamanlar 2 aylıktı durmadı içinde ben de kaldırdım hiç kullanmadım maalesef
smokenights ozkan3 biz kullanıyoruz bebeğim 2 aylık eğer kafa yapısı bozulur mu sorun olur mu gibi bir tereddütünüz varsa düz kafa yastığı ile destekleyebilirsiniz bir sorun olacağını düşünmüyorum.
ozkan3 smokenights bebeğim 1.5 aylık erken mi emin olamıyorum ama uyku saatleri değişiyor sabahları uyumasını beklersem iş yapamıyorum en azından beraber yaparız diye istedim
seyma0661 ozkan3 kalça ultrasonundan sonra kullanın bence benim bebeğim de 2 aylık bizde izmirdeyiz 42 günlükten kalça ultrasonuna girdik sağ 60 sol 59 ölçüldü doktorum bir sonraki kontrole kadar kullanma dedi çünkü ayakları yere sallanıyor oturur pozisyona geliyor. Popodan desteklemek gerekiyor
ozkan3 seyma0661 bizim de bu ayın 21 inde kalça randevumuz var zaten bekleyelim bakalım küçük kurabiyem nasıl olacak
seyma0661 kkaraa Urla devlet hastanesine doğum yaptım oraya götürdüm yine çocuk doktoruna randevu aldım kaydı o açtı
almira35 ozkan3 yenidoğan kangurusu değil benmki. 3 Aydan kullanıma başlanabilir ama ben 2. Aydan beri kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım.