Kızlar artık tepemden inmez oldu ekran hiç yok, oyun oynarken kitap okurken hep bir temas hali ve suratıma oturuyor, yapışıyor, kafama yatıyor, artık zarar da veriyor bu durum bana hem psikolojik hem fiziksel olarak, kafasını geriye atıyor artık kafamda yüzümde nereye denk gelirse(burnum kırılacak diye korkar oldum) itelemekten yoruldum, bırakıyorum kenara geri geliyor. Uyurken de böyle ve ben temas çok seven bennn temastan nefret ediyorum artık. (Olay vurma-şiddet değil tamamen bana yapışık olmak istemesi)
Ne zaman geçiyor bu süreç acaba? Tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum🌸