@Arazinannesi bebegıyın kilosu gayetde ıyı , oyle zayıf bı bebek degıl yanı 20 gun öncesinde tartılmış . Sımdıye 7 kiloya ulaşmıştır , benım oğlum 3ay 25 günlük 9 u tartık 5400 du oncedende zayıfdı hastalandı ustunede kılo verdı, bende o gunden sonra acıksacı doktora sormadım ek gıdaya gecıs yapdım, yavasdan hıppin kaşık mamasıyla başladım , hıpp bebe bıskuvısıde cok ıyı , su an patates havuc pırınc puresıde yıyo benım gözümle bakıldıgında sankı toparlamış gıbı 27 si asısı var o zaman bakıcam ek gıda kılo yapmısmı dıye,bu arada bende onceden sutum az dıyıyodum formül mamayı fazla verıyodum, doysun dıye sutumude sagıyodum bebegım hastalandıkdan sonra sutumu artırmak ıcın uğraşdım ve ınankı emzırdıkce sutunde çoğalır, sen mamayı az yap arkasından memeyı ver , azda olsa ceksın sonra bak nasıl çoğalacak sık sık ver memeyı