anneyimmmben Artık beni çok bunaltıyorlar lohusa psikolojisinden beter bir hale büründüm. Başını tutamıyor diye herkes laf söylüyor birde niye diye bana soruyorlar hastalıklı mı dercesine? Nasıl destekleyebilirim başını tutmasını? Elbette tutuyor ama kısa süreli yoruluyor kafası devriliyor haliyle. Ama onlar bunu az tutuyor maşallah günden güne tutuyor demek yerine direk tutamıyor gibi geliyor aptallar. Tummy time yapıyoruz kaldıramıyor öyle net azcık bişey kaldırıyor. Kızarıyor yoruluyor bende alıyorum
seyma0661 anneyimmmben 2 aylık bebekten ne bekliyorlar ki? Biz de 2 aylık olduk kısa kısa kaldırıyor yüz üstü yatmayı sevmiyor ama omzumdayken kaldırıyor indiriyor normal değil ki anlamadım
bayraktarkkubra anneyimmmben benim bebeğim beş aylık oldu ama erken doğum hala başını kontrol etmekte zorlanıyor kafasıda büyük çünkü her bebek farklıdır insanları takmayın iki aylık bebek sadece yer ve uyur
anneyimmmben seyma0661 benimkide öyle. Kısa tutuyor sonra sallanıyor devriliyor. Onlara göre 40ından sonra tutmalı basmalı çok hareketli olmalı. Peki bebeğiniz dim dik basıyor mu ayakları üstünde kucaga falan alınca
anneyimmmben rabbenahepbana ne zaman basmaya başladılar sertçe. Basmıyor diye de laf ediyorlar hemen kıvrılıyor hamur diyorlar
rabbenahepbana anneyimmmben takma ciddrn takma kendini yıpratırsın resmen psikolojini yıpratıcaklar inan ki bende çok takıyodum ama normal bak 2. Çocuğumda tutmuyor ilkine göre daha sakinim zamanla herşey daha çok küçükler
Zynp-61 Benim oğlumda iki aylık kısa kısa tutuyor sürekli tutamaz ya zaten bence herkesi dinlemeyin .
ummukerem 53 günlük oğlum, tummy time hiç sevmiyor hep ağlıyor 5dk maximum durmuştur. Kucakta dik kaldırıyor bakıyor ama keyfi isteyince o da, sıkma canını millet hep bi şey diyecek zamanla yaparlar